Stichting Vamana
© webdesign by
In deze streek wonen een aantal ouderen en mindervaliden zonder enige bron van inkomsten en geen familie om voor hen te zorgen. Zonder enige hulp zijn deze mensen kansloos. Stichting Vamana is een voedselprogramma gestart waar ongeveer 30 mensen gebruik van maken. Zij krijgen maandelijks een hoeveelheid rijst, linzen en olie. Het voedsel wordt betaald door Stichting Vamana. Hierdoor hebben ook de meest hulpbehoevenden steun in hun dagelijkse bestaan.
Het huidige project van Stichting Vamana richt zich op de bewoners van de dorpjes rondom de theeplantage Sayedabad, 50 kilometer van Siliguri. Uitgangspunt is het vergroten van de kansen op een beter bestaan door opleidingen, werkgelegenheid, vergroten van inkomsten en basis-zorg.
Voedselprogramma
Volgende of terug naar projecten