Stichting Vamana
Wie is Stichting Vamana?
© webdesign by
Mariska is getrouwd, moeder van twee kinderen en werkzaam als coördinator vrijwilligerswerk en recreatie in een verpleeghuis in Naarden.
Mariska en Jan Willem bezochten verschillende keren Siliguri. Lees hier het reisverslag van hun laatste reis
Stichting Vamana is in mei 2005 opgericht door Mariska de Haas en Jan Willem van Kuilenburg.
Mariska en Jan Willen reizen beiden graag met hun gezinnen. Tijdens hun reizen hebben zij gezien dat niet iedereen het zo goed getroffen heeft als wij hier in Nederland. Mensen die toevallig in een ander deel van de wereld zijn geboren hebben vaak niet eens genoeg geld om eten te betalen, laat staan medicijnen of schoolgeld. Hieraan wilden zij wat doen en zij gingen op zoek naar een manier om te helpen.
Jan Willem is getrouwd, heeft ook twee kinderen en werkt als eerstelijns psycholoog in Amsterdam.
Ga terug naar home of naar Wat doet Stichting Vamana