Stichting Vamana
In Siliguri bestaat al een aantal jaren een naaiatelier zoals stichting Vamana dat op de theeplantage heeft opgericht. De vrouwen daar komen uit de sloppenwijken van Siliguri. Er werken ongeveer 20 dames in het atelier. Tot voor kort werd dit project gesponsord door een andere organisatie en kregen de leerlingen een gratis opleiding tot coupeuse. Hierdoor werden hun kansen op de arbeidsmarkt vergroot en op deze manier hebben al veel vrouwen een betaalde baan gevonden. Deze sponsoring werd echter in november 2011 beëindigd en dit betekent dat er geen geld meer is voor een opleiding.

Stichting Vamana wil dit naaiatelier graag sponsoren. Bij het vorige bezoek van Mariska en Jan Willem hebben ze gevraagd of de leerlingen van dit atelier producten konden maken van recycle materiaal die de stichting hier kan verkopen. De inkomsten hiervan komen ten goede aan de opleiding voor de leerlingen van het atelier.

De vrouwen van het atelier zijn erg enthousiast en hoopvol. U kunt hen steunen door een of meerdere van onderstaande producten te kopen. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar stichtingvamana@hotmail.com. Wij nemen dan contact met u op over de betaling en verzending.